Poniżej znajdziecie odpowiedzi na pytania najczęściej zadawane przez naszych klientów.

 

Zamówiłem kilka produktów, co z kosztami wysyłki?

Mamy dla Ciebie dobrą wiadomość! Przy zakupach kilku różnych produktów za przesyłkę płacisz tylko raz, a koszty Twojej przesyłki mogą zmaleć do zera! Dzieje się tak dlatego, że po przekroczeniu kwoty zamówienia 300 pln, koszt przesyłki pokrywa sklep Wyjątkowe Upominki.

 

 

Dlaczego w sklepie wyjatkowe-upominki.pl nie ma procedury zakładania konta ani logowania?

Uważamy, że procedura zakładania konta oraz logowania niepotrzebnie wydłużałaby czas zakupów w naszym sklepie internetowym. Szanujemy czas naszych klientów, dlatego zrezygnowaliśmy z konieczności rejestrowania i logowania. Aby zrobić zakupy w naszym sklepie wystarczy uzupełnić dane do wysyłki. Takie rozwiązanie jest gwarancją szybkich zakupów!

 

 

Czy istnieje możliwość otrzymania faktury VAT?

Do każdej transakcji wystawiamy paragon fiskalny. Niestety nie wystawiamy faktur VAT, ale na życzenie klienta możemy wystawić rachunek (zamiast paragonu). Aby otrzymać rachunek należy w koszyku w polu „Zostaw wiadomość” wpisać "Chcę otrzymać rachunek" i poprawnie wprowadzić dane firmy wraz z nr NIP.

 

Chciałabym kupić upominki dla moich gości weselnych, czy mogę zdecydować się na jeden kształt aniołka?

Nasi klienci mają możliwość wyboru kolorystyki upominków i treści dołączonych do nich podziękowań, niestety aniołki wysyłane są w czterech lub sześciu (w zależności od produktu) różnych kształtach. Jeżeli jednak skontaktujesz się z nami stosunkowo wcześnie, postaramy się przygotować dla Ciebie aniołki w wybranym kształcie.